Test

Hur länge har du ridit?
har ridit sen jag var typ 2 men asså jag red ju aldrig seriöst då, så jag vet inte riktigt :p

vart rider du?

Happis

eller har du egen häst?
nej

har du sköthäst?
JA eller Nej brukar bara sköta om gulliwer

har du ridit nån unghäst?
ohja :)

brukar du tävla?
Ja ibland

Vem är din rididol?
har ingen speciell ;d

rider nån av dina kompisar?
Jaa, många :)

vilken kompis brukar du mest rida med?
mikaela just nu

häst eller ponny?

kvittar, men isf d-ponny eller annars häst :)

favorit ras?
har ingen speciell så, gillar massa olika

har du varit medryttare?
ne

har du varit fodervärd?
nej

har du haft häst?
nej

tycker du om att mocka?
det funkar

har du förlorat en ponny?
det beror på vilket sätt

har du förlorat nån häst?
det beror på vilket sätt

vad är det första du gör när du kommer in i ett stall?
läser på tavlan, iaf i fallebo

har du grönt kort?
ne :p

är hästar ditt liv?
en del av mitt liv i alla fall :D

favorit häst/ponny?

Thelia och Rosa

brukar det ofta gå bra när du rider?
yeeesss :D

brukar du ramla av?
det händer

hur många gånger har du ramlat av?

typ 7

när red du senast?
måndags hoppning med thelia ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0