kanin test om vanilj oh elvis

1. Vad heter du?
Mimmi
2. Hur många kaniner har du?
2 kaniner (eller jag delar en med en kompis)
3. Vad heter den/dom?
Vanilj (min egen) och Elvis
4. Hur gammla är den/dom?
€lvis=6-7 år Vanilj=ca 2,5
5. Hur länge har du haft dom?
2-3 år båda
6. Är det din(a) kanin(er) själv eller delar du med någon?
Vanilj=min egen Elvis delar jag
7. Hur mycket älskar du din(a) kanin(er)?
Jag älskar dom extremt mkt
8. Ögonfärg?
Röda båda två
9. Är den/dom ute eller inne?
Inne men brukar gå ut med dom
10. Har du uppfödning?
Nej
11. skulle du vilja ha de?
Ja om jag hade tid och om jag hade en hane :P
12. Har du någon kompis som också har kanin?
Japp!
13. Älskar du din kanin över allt annat?
Ja men jag älskar mina andra djur också och Snille<33
14. önskar du dej några kaninsaker i julklapp?
Både ja och nej
15. isånnafall, vad?
Nya saker till dom ;)
16. Träffar din/dina kaniner andras kaniner?
inte så mycket
17, Vad är din(a) kanin(er) för ras?
Blandras båda
18. har du någon kaninhemsida ?
Nej
19. isånnafall, vad heter den eller ska heta?
Vet inte
20. övrigt: (personlighet, kaningodis mm.)
Kaningodis: fröblandning
Personlighet: Busig, snäll  stor personlighet (vanilj)  Aldrig bitit någon, snäll hoppstjärna (Elvis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0