Vet inte...

vet inte riktigt ifall jag ska rida min arm känns bra men inte helt, kanske ska jag vill inte missa hoppningen så kanske men då bill jag helst rida rosa ;) ska se om en timme iså fall tar jag 3 bussen till stallet och rider. men jag ska ringa pappa snart ;).
Men nu ska jag skriva om gårdagens hoppträning med vanilj ;) ha var lite se men i slutet så fil kan lite fart.

på tisdag har vi (jag och emma) hyrt ridhuset  för att vi ska löshoppa gulliwer och shabbe ;) hade tänkt och ha 3 hinder på långsidan det kommer vara kul ;) och så har jag skaffat anläggningskort ;)

men idag så har jag städat, målatnaglarna och kollat/kollar film ;) men ska göra ett till inlägg och lägga in bilder på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0